funblogi

تفریح و سرگرمی ، عکس و .......

funblogi

تفریح و سرگرمی ، عکس و .......

روایتی از چت بازها . . .(شعر طنز)

ماجرا های چت و چت بازی !
( شعر طنز )

شدم با چت اسیر و مبتلایش / شبا پیغام می دادم از برایش
به من می گفت هیجده ساله هستم / تو اسمت را بگو، من هاله هستم
بگفتم اسم من هم هست فرهاد / ز دست عاشقی صد داد و بیداد
بگفت هاله ز موهای کمندش / کمـــان ِابــروان ، قــد بلنــدش
بگفت چشمان من خیلی فریباست / ز صورت هم نگو البته زیباست
ندیده عاشق زارش شدم من / اسیرش گشته بیمارش شدم من
ز بس هرشب به او چت می نمودم / به او من کم کم عادت می نمودم
در او دیدم تمام آرزوهام / که باشد همسر و امید فردام
برای دیدنش بی تاب بودم / ز فکرش بی خور و بی خواب بودم
به خود گفتم که وقت آن رسیده / که بینم چهره ی آن نور دیده
به او گفتم که قصدم دیدن توست / زمان دیدن و بوییدن توست
ز رویارویی ام او طفره می رفت / هراسان بود او از دیدنم سخت
خلاصه راضی اش کردم به اجبار / گرفتم روز بعدش وقت دیدار
رسید از راه، وقت و روز موعود / زدم از خانه بیرون اندکی زود
چو دیدم چهره اش قلبم فرو ریخت / تو گویی اژدهایی بر من آویخت
به جای هاله ی ناز و فریبا / بدیدم زشت رویی بود آنجا
ندیدم من اثر از قـــد رعنـــا / کمـــان ِابــرو و چشم فریبـــا
مسن تر بود او از مادر من / بشد صد خاک عالم بر سر من
ز ترس و وحشتم از هوش رفتم / از آن ماتم کده مدهوش رفتم
به خود چون آمدم، دیدم که او نیست / دگر آن هاله ی بی چشم و رو نیست
به خود لعنت فرستادم که دیگر / نیابم با چت از بهر خود همسر
بگفتم سرگذشتم را به شاعر / به شعر آورد او هم آنچه بشنید
که تا گیرید از آن درسی به عبرت / سرانجامی نـدارد قصّه ی چت
نظرات 2 + ارسال نظر
hamid پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://iranrank.loxblog.com

سلام
می خوای آمار وبلاگت چند برابر بشه ؟؟؟ اونم بطور رایگان!؟؟؟؟
پس یه سر بزن! http://iranrank.loxblog.com

آسیا پارس چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ http://sabtenam.asiapars.com/index.php?page=register

-

* با سلام و با آرزوی سالی پربار برای شما

* "با توجه به اینکه تصمیم گرفتیم این پیام رو به صورت پیام عمومی از 25 بهمن ماه به اکثر وبلاگ های به روز شده ارسال کنیم ، در صورتی که قبلا این پیام رو مشاهده کردین ، پیشاپیش پوزش می طلبیم "

* گروه ما بدون مقدمه اصل موضوع رو بیان میکنه و به دنبال مقدمه چینی برای تبلیغ نیست ، و البته شما تنها خوانندگان پیشنهــاد ما نیستید
چون تا امروز هزاران وبلاگ و وبسایت پیام ما رو دریافت کردن و به گروه بزرگ ما پیوستند

* اصل موضوع در مورد پیشنهاد ما به شما در مورد مطلب زیره :
در مورد تبلیغــات متنوع و زیبای وب سایت بزرگ آسیـــا پارس در وبلاگ و یا وبسایت شما

* * * * * * * * * * * * * * * * *

* و البته ما یکی از بالاترین پورســانت ها (بعضا تا 45 درصد مبلغ فروش) رو در این زمینه به تبلیــغ کنندگان کـالاهـای خودمون نیز پرداخت میکنیم

* فقط کافیه از وبســـایت ما دیدن کنید و پس از عضـویت سریع و راحت ، تبلیغــات ما رو بر روی وبلاگ خود قرار بدید

* پیشنهاد میشه که نام کاربری زیبا و شیکی رو انتخاب کنید ، مثلا هم نام با اسم وبلاگتون و یا یک اسم تجاری و فروشگاهی و ...

* نمایش تبلیغـــات ما با توجه به نوع سلیقه شما میتونه متفاوت باشه "بنر- پست ثابت"
* از لیست کالاهای ما پس از ثبت نام حتما به طور کامل دیدن کنید
* و پیشنهاد میشه که حتما علاوه بر اختصاص پست هایی از وبلاگ خودتون به تبلیغ محصولات ما ، یک وبلاگ تخصصی فروشگاهی فعال رو هم راه اندازی کنید و محصولات مورد علاقتون رو در اونجا قرار بدین و با سایر وبلاگها تبادل لینک فعال داشته باشین

* ما با صداقت تمام پیش میریم ؛ امتحان کنید !

* و اینکه یک بازاریاب موفق کسی است که کمی پشتکار و البته صبر داشته باشه

* * * * * * * * * * * * * * * * *

* لینک مستقیم ثبـــت نام شما در وب سایت ما :

http://sabtenam.asiapars.com/index.php?page=register

* پس از ثبت نام و دریافت sms حاوی تبریک عضویت ، توسط لینک زیر به کنترل پنل خود وارد شوید :

http://asiapars.com/index.php?page=login

* "پیشنهاد می شود که این لینک را برای دسترسی آسان تر در مراجعات بعدی و ورود به کنترل پنل شخصی تان در Favorites مرورگر خود ذخیره نمایید"

موفق باشید .......

-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد